بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریور:
به گزارش تابناک سمنان: محمد دستورانی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان بابیان اینکه ۶۰ درصد دانش‌آموزان استان به برنامه شاد دسترسی دارند، گفت: فعالیت حضوری مدارس در شرایط سفید ممکن خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۴۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴ 01 September 2020

وزارت آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان ظهر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه سی و چهارمین اجلاس رؤسا و مدیران آموزش‌وپرورش سراسر کشور، اظهار داشت: ۶۰ درصد دانش‌آموزان استان به برنامه شاد دسترسی دارند که می‌توانند در کلاس‌های غیرحضوری شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریورماه بر اساس وضعیت منطقه به خانواده‌های اعلام می‌شود، تصریح کرد: استان سمنان به چهار بوم تقسیم‌بندی شده است که ازلحاظ شیوع کرونا در هر بوم برای برگزاری کلاس‌ها به‌صورت حضوری یا مجازی تصمیم‌گیری می‌شود.

محمد دستورانی بابیان اینکه شبکه اجتماعی دانش‌آموزان «شاد» برنامه کاربردی ویژه تلفن همراه هوشمند است، افزود: در این برنامه سه فرآیند ورود برای دانش‌آموزان، معلمان و مدیران در نظر گرفته‌شده است که بر اساس دستورالعمل‌ها کلاس‌های درس در مناطق دارای وضعیت سفید ازلحاظ شیوع کرونا به‌صورت حضوری و در مناطق زرد کرونایی حضور دانش‌آموزان به‌صورت گروه‌بندی و در مناطق قرمز کرونایی به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

دستورانی بابیان اینکه گرمسار و آرادان در یک منطقه، سمنان، سرخه و مهدی‌شهر یک منطقه، دامغان و امیرآباد در یک منطقه و شاهرود، بسطام، بی ارجمند و میامی در یک منطقه طبقه‌بندی شدند، خاطرنشان کرد: در مناطق سفید علاوه بر آموزش حضوری، استفاده از ظرفیت نرم‌افزار شاد نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به وجود ۱۲۸ هزار دانش‌آموز در سراسر استان سمنان بیان کرد: یک هزار و ۸۳ مدرسه و هشت هزار و ۴۵۰ معلم در سال تحصیلی جدید برای ارائه خدمات آموزشی به دانش‌آموزان در سطح استان آماده هستند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار